"... előírás szerint kell edzened magad, akár
hőség van, akár hideg. Egyszóval úgy kell engedelmeskedned
az edződnek, mint az orvosnak. Azután ki kell állnod
a versenyre, megtörténhetik, hogy megrántod a kezed,
kificamítod a bokád és rengeteg port kell nyelned. Megeshetik,
hogy közben meg is ostoroznak, és a végén mindennek
a tetejében le is győznek."
Forrás: Epiktétosz kézikönyvecskéje,
vagyis a stoikus bölcs breviáriuma
Most bemutatjuk Önnek az angolkertet,
de tudnia kell, mi a dzsungelben járunk. A közös munka
sokkal izgalmasabb, kalandosabb és látvány (eredmény)
sokkal katartikusabb annál, mintha mások egy kitaposott
ösvényen vezetnék Önt (anyós, barát és a többi jóhiszemű,
naív tanácsadó)! Tudjuk, hogy egyelőre ismerősebbnek,
beláthatóbbnak, biztosabbnak, egyúttal biztonságosabbnak
tartja azokat a javaslatokat, megoldásokat, amiket ők
tanácsolnak, vagy amit Önmár korábban is sikeresen alkalmazottl,
amit a szüleitől látott és a tanárai mondtak... Ha ez
az út volna (csak) a helyes, hogyan lehet, hogy nem
oldotta meg, nem oldották már meg a problémáját?
A coach-át jól válassza meg. Mi nem
támogatjuk a megoldás-központú és az eredmény-, vagy
teljesítmény-orientált coachingot, mert az eredmények
rövidtávúak. Az amerikai szakirodalom is több helyen
említi, hogy az ügyfelek a coach távozása után hamar
visszaesnek és a korábbiakhoz hasonló módon élnek, dolgoznak
és gondolkoznak. Újabb eredmény csak akkor várható,
ha ismét egy coachoz fordulnak. Mi ennek az oka? Nem
a, és nem egy problémát kell megoldani, hanem a problémáról
való gondolkozásunkat kell megváltoztatni. Ezt szolgálja
az ontológiai coaching.
Gyakran azt hisszük, hogy tudjuk,
mit akarunk elérni az életben, abban azonban már
kevésbé vagyunk biztosak, hogyan juthatunk el
odáig. Előfordulhat, hogy bevalljuk, nem mindig
tudjuk, hogyan lehet elkerülni, amire nem várunk,
amit nem akarunk. Mit gondol, lehetséges az, hogy sokszor nem
is azonosítjuk, valójában mi hiányzik nekünk?
Az ontológiai coach nem egy
előre megszerkesztett forgatókönyv alapján ismeri
meg és vezeti a tanácsot kérőt. Nem mondja meg,
hogyan kell viselkedni, mit jelent boldognak lenni,
hogyan kell élni, ki a jó apa, milyen a nagyszerű
anya, a felelős munkavállaló, a követhető vezető.
Sokkal inkább ahhoz segít hozzá, hogy kimondjuk,
pontosan mit kívánunk megtenni, mivé szeretnénk
változni, hogyan akarunk élni és mindez mit ér
meg számunkra. A tevékenysége arról szól, hogy
megmutatja, miképpen érezzük jobban magunkat,
hogyan bővítsük a lehetőségeinket, mi módon növeljük
a kapacitásunkat, hogyan tanuljuk meg hatékonyabban,
mindemellett jobbra, élhetőbbre, eredményesebbre
és örömtelibbre megtervezni a jövőnket.
Ez több mint tudomány, művészet.
Ezért kérjük, ne váronj előre legyártott, kipróbált
paneleket.
Az ontológiai coach egy jól megfigyelő
ember, aki képes sikeresen beavatkozni az élettervezés
folyamatába, meg tudja mutatni, hogy a korábbi,
nem megfelelő cselekvési mintákhoz képest, hogyan
érdemes új módon gondolkozni a problémákról, új
módon megoldani azokat, egyszóval hogyan kell
érdemi változást elérni.
Az ontológiai coaching elsősorban
három területen dolgozik -amik kölcsönösen függenek
egymástól-, a fizikai test, az érzelmek és a nyelv.
Az ontológiai coach arra összpontosít, a konzultációk
során miképpen értelmezze a hozzá forduló személy
jelenlegi állapotát (azaz értékrendjét, a viselkedését
befolyásoló szabályokat, vágyait, erősségeit,
gyengeségeit, lehetőségeit, az előtte álló veszélyeket),
pontosabban a társalgási szinten beazonosított
kompetenciáit annak érdekében, hogy részt vegyen
megoldási alternatívák, másképpen életstratégiák,
rövid, vagy hosszútávú tervek kialakításában és
ezzel az életvezetési nehézség, elakadás, vagy
bármiféle probléma megoldásában.
A konzultációs módszerünk három
alapvető társalgási mintára épül:
-Leíró beszélgetések
-Elgondolkodtató, tervező beszélgetések
-Cselekvő beszélgetések
A beszélgetés a következő célokra
irányul: »
. megismerjük az élettörénetét,
különösen a sajátos narratíva-jegyeit: mitől
látja úgy a világodat, ahogy, milyen területen
boldogul jól, sőt kiválóan, milyen kérdésekben
vár segítséget annak érdekében, hogy hasonlóképpen
sikeresnek érezze magát, mint másutt.
Más szóval, a coaching szempontjából létfontosságú,
hogy megismerjük az egyéni érzékelését és
értelmezését arról, kicsoda Ön , milyen
a világ, egyben az a hely, ahonnan lehetősége
nyílik bármilyen lépés megtételére.
Ha megpillantunk egy széket, megtehetjük
azt a kijelentést, állítást róla, hogy ez
egy szék, mert ez egy tény. Hogy ez a szék
kényelmes, vonzó vagy csúnya, csupán értékelés.
Egy személy értékelése. A probléma a legtöbb
ilyen értékeléssel, hogy nincsenek tények
(vagy ingatagok és más-más szempontból vizsgálva
megkérdőjelezhetők, örökölt és utánzott
minták alapján alakulnak). Ezek "csak" a
véleményünk, amik kétségtelenül befolyásolják,
hogy milyen módon fogunk reagálni egy-egy
helyzetre, problémára, feladatra, életvezetési
állomásra, válaszútra. Sokszor éppen a hibás
értékelések akadályozzák a legjobb eredményeket.
Hangsúlyozni szeretnénk annak fontosságát,
hogy különbséget tudjunk tenni, hogy a megállapításaink
értékelések vagy állítások, ez lehetővé
teszi számunkra, hogy megkülönböztessük
a véleményt a tényektől. Így jön létre a
plasztikus, alkalmaszkodó és egyedüli adekvát
magatartásunk, a mi szavainkkal a gyenge
ontológiánk . Ha megértjük, hogy egy szituáció
nehézségére, lehetetlenségére és kilátástalanságára
vonatkozó értékeléseink csak pillanatfelvételek
és nem a hideg, kemény tények, akkor képesek
leszünk alakítani a helyzetünkön. Az így
elért eredményeink ismét visszahatnak az
értékeléseinkre (a coaching által előidézett
sikerélmény, pozitív feadback).
Ha a világot úgy látjuk mint egy veszélyes
hely ("erős ontológia", rugalmatlan
elképzelés, vagy vélemény), minden sztár
gondolatunkat (pl. honnan fenyeget minket
a veszély, azaz mit látunk problémának,
milyen módon lehet és kell ebben a veszély(es)helyzetben
helyt állni, vagyis feladatot, problémát
megoldani, mi a helyes viselkedés és stratégia,
stb.), legfőképpen a döntéseinket eköré
az álláspont köré fonjuk ( lehorgonyzási
heurisztika, téves és veszélyes merevség).
Talán soha nem utazunk majd repülőgépen,
vagy éppen egyedül, esetleg veszélyre utaló
gyanús mitázatokat, mi rosszabb, tendenciákat
igyekezhetünk azonosítani. A kockázatok
csökkentésére megtilthatjuk a gyerekeinknek,
hogy ezt vagy azt ne tegyék, akár ellenkezőleg,
így vagy úgy éljenek biztonsgosan, okosan,
jól, helyesen. Máris átadtuk a téves heurisztikáinkat,
egyúttal átörökítettük a félelmeinket és
a korlátainkat.
Világunkról mondott véleményünk közvetlenül
megfelel annak, amint a problémánkról, problémánknak
gondolunk.
Világos tehát, hogy a megfigyelőtől az értékelést
adó személytől függ, hogyan éli az életét,
és milyen kockázatot hajlandó, vagy sem
vállalni. Ha a coaching során alakítunk
ezen ( attitűdváltás ), a hozott problémát
is jó eredménnyel tudjuk megoldani.
. megtudjuk, mik az
álmai, meglátja, hogyan alakítjuk mindezt
egy gigantikus poszterré, amit kitehet a
szobája falára, minden nap gyönyörködhet
benne, megfigyelheti, hová fog eljutni,
mi az a nagyszerű, ami vár Önre;
. egyszer és mindenkorra
áttörést érjünk el, tervekből valóságot,
egyben egy új világot építünk fel veled,
mi ezt nevezzük katartikus attitűdváltásnak.
Minden apró változás, amit tapasztal, ennek
az egyedi megjelenései. A legtöbb probléma
megoldásának alapja a "gyenge ontológiai"
modell : ha megváltoztatjuk a gondolkodásunkat,
megváltoznak maguk a problémák is. Amennyiben
az új tervekhez képesek vagyunk hozzárendelni
a megváltoztatott tetteinket, cselekvéseinket
(más módon vislekedünk) az eredményeket
is megváltoztatjuk (elakadásból továbblépés).
Ha tehát a világot veszélyes helynek látjuk,
jó eséllyel többnyire bizalomra (pl. kapcsolatainkra)
vonatkozó kérdéseket fogunk feltenni és
ennek okán ilyen jellegű problémákat fogunk
érzékelni és megfogalmazni. A coaching eredményeképpen
létrejövő új kompeneciánk birtokában teljes
mértékben tisztában leszünk azzal, hogy
a viselkedésünk biztosítja a lehetőségeinket.
Nem a helyzetünk lehetetlenségén fogunk
elakadni, hanem azon igyekszünk majd, hogy
a körülmények sokoldalú megfigyelését követően
rugalmasan alakítsuk a helyzethez a viselkedésünket.
Többé már a döntéseket, nem kizárólag a
megszokott véleményeink és ítéleteink vezérlik.
. megfigyeljük, hogyan
sikerül belaknia az új világot, boldogul-e
a berendezésével, kiegyensúlyozottabbak-e
a mindennapok, nyugodtabb-e, jobban eligazodik-e
a környezetében. Apró csavarhúzó-mozdulatokkal
állítgatunk még egy kicsit.
Ki a magasan képzett coach?
Aki mögött diszciplináris háttér,
tudományos, legalábbis nagyon alapos felkészülés
áll.
Aki magas szintú szakmai munkája
mellett akkreditált coach képzésen is részt vett.
Aki rendszeresen tartja a kapcsolatot
az őt kiképző iskolájával és szakmai közösségével.
Aki igazolt gyakorlattal rendelkezik.
Ezért kérdezze meg mindig a coachától:
Mi a végzettsége, miben áll az ő erőssége?
Hol, melyik iskolában, konkrétan hány órát tanulta
a coachingot?
Ki a szupervízora és mentora?
Ki ajánlja őt, ki áll jót érte?
"Az emberi magatartásról évezredek
óta óriási ismeretanyagot halmozott fel a mindenre kíváncsi
emberi szellem, mindenekelőtt az irodalom és részben
a filozófia (mely utóbbiból csak az utolsó száz évben
különült el a pszichológia tudománya).
Valamiről, ami ilyen régóta az emberek
figyelmének középpontjában áll, látszólag nehéz újat
mondani- és különösen nehéz az újjal az írók, a művészek
és a filozófusok figyelmét felkelteni.
Hiszen ők, legalábbis a legnagyobbak
közül, valóban mélyebben látó, rafináltabb szakértői
az emberi léleknek, mint a legtöbb pszichiáter, vagy
pszichológus -még ha tudásukat nem is elvont-általános,
hanem érzéki-közvetlen rögzítik és adják is elő."
(Forrás- Harmat Pál: Freud,
Ferenczi és a magyarországi pszichoanalízis)
Menetrendünk A
coaching menete »
Meddig tart egy coaching?
Lehetséges, hogy 1, valószínűbb,
hogy 5 alkalom.
Tartós eredményhez 5 alkalom szükséges.
Mi a coaching-téma? Bármi, amit nehézségnek érez.
A coach bár lehet pszichológus, semmiképpen
sem pszichoterápiát végez. Ha erre volna
szükség, őszintén megmondjuk.
A coach segíteni tud,
ha:
Nagyobb esemény előtt áll.
Személyes válságban találta magát. A
krízisben, "szétesettnek" érzi magát.
Munkahelyi nehézségei (közösségi, munkaszervezési,
karriergondok) vannak.
Nehéz összeegyeztetni a családot a munkájával,
a karrierjével.
Nem talál új célokat, vagy azok megvalósítása
szinte lehetetlennek tűnik.
Naponta vitatéma a házimunka, a gyerek
tanulmányi eredménye, a szabadidejének
eltöltése, baráti társasága.
Elmaradnak a közös családi programok,
esetleg már szinte alig beszélnek egymással
a tárásval. A feszültség egyre nő.
Úgy érzik, hogy még megpróbálnák megmenteni
a közös életüket: önmagukért, a gyermekeikért.
Ha az "elveszett" gyermek szeretné visszakapni
a szüleit, ismét egy boldog családban
élni.
Az Ön által megjelölt
kérdés mentén 3 fő területre koncentrálunk:
Rezilienciára való edzés (személyes
értékek, erősségek, kommunikációs készség,
pozitív énkép): Cél, hogy kezelni tudja
az (olykor heves) érzelmeit, és az Önre
ható erős impulzusokat.
Személyes jövőszcenárió (tervek, célok,
személyes vágyak, családdal összefüggő
elképzelések, karrier): Cél, működőképes
(válság)stratégiák kialakítása és erre
való képesség elsajátítása, megerősítése
"Ha az élet utazás, a coaching
szelíd motorozás": ne problémákat
oldjon meg, hanem titkok után kutasson,
egyszóval élvezze az utazást (saját életét):
Cél a jelenlegi probléma megnyugtató
kezelése (kontrollélmény), erre való készség
fejlesztése, a tervek konkrét megvalósításra
való alkalmasság megerősítése
5 lépésben adunk mattot a nehézségeinek:
Intuitív és nagy kognitív teljesítményt
jelentő "meghallgatunk"-kérdéseket teszünk
fel, ami megkönnyíti a megfigyelési
és megismerési folyamatot. Visszatükrözzük,
amit hallunk, ez lehetővé teszi az Ön
számára, hogy pontosítsa, mi az, amit
szeretne, mi az, amire vágyik. Elkészítjük
a személyes SWOT-analízisét (kiragadunk
egy-egy általad jelentősnek vélt kompetenciáját,
megnézzük több oldalról: a gyengeségekből
erősségeket, a veszélyekből lehetőségeket
alkotunk) és elemezzük, mennyire konzisztens
ez mindazzal, amit tesz, érez és álmodik.
A személyes SWOT-analíziséhez "hogyan
boldoguljak az erősségeimmel"-BCG-mátrixot
hozunk létre. Megbeszéljük, hogyan hasznosíthatja
a kompetenciáit, kit, mit, mikor és hogyan
tud és kell célba fognia.
"Megálmodunk"-kérdéseinkkel feltárjuk
és bemutatjuk, mi az ami lehetséges az
Ön számára, amiről eddig nem volt tudomása,
amit már korábban is sejtett, de nem volt
benne biztos, amit megcélzott, de nem
tudta, hogyan érheti el.
Megmutatjuk, hogy nem a múltbeli sérelmek,
nehézségek és akadályok számítanak, nem
is a probléma, amit hoz, hanem a lehetőségek,
ami nem használt még. Elmondjuk, mi a
múzeum-stratégia és hogyan szolgálja a
céljait. Nem az eddigi megoldás-kísérleteivel
törődünk ("miért nem sikerült, pedig annyira
igyekeztem", "már olyan sokszor és sokféleképpen
megpróbáltam megoldani", "annyi munkám
van benne", "úgy belefáradtam abba, hogy.").
A problémáira és kérdéseire a válaszok,
vagy megoldások már készen állnak. A kérdéseit
újrafogalmazzuk úgy, hogy a lehetőségei
(válaszai) sikeresen rátalálhassnak. Ennek
a dinamikusidő-coaching nevet adtuk.
"Megszerezzük"-kérdéseinkkel lehetőségek,
alternatív megoldások után kutatunk
( laterális-coaching ). Összegyűjtjük
azokat a kompetenciáit (erősségei, lehetőségei,
támogatói), amik szükségesek a célja eléréséhez.
Mi ezt panda- és koala-stratégiák alkalmazásának
hívjuk.
Mindaddig, amíg a problémáját mint egy
hadszíntért (szituáció, szereplők, stb.)
egy szempontból, egyetlen szögből vizsgálja,
hogyan is várhatja, hogy az itt-ott meghúzódó,
rejtőzködő, vagy nagyon is nyilvánvaló
lehetőségeket meglátja?
"Megépítjük"-kérdésekkel együtt fogjuk
összekötni az elképzeléseidet a konkrét
tervekkel.
Ahogy mi nevezzük, jövőkép-szcenáriót,
valóságos filmforgatókönyvet készítünk
közösen. Ennek a filmednek mi viccesen
a " kuka-ontológia " címet adjuk. Ez egy
gyártásközi alcím, amit csak házilag használunk.
A filme főcímét az eredeti fogalmi metaforádból,
vagy címkéből alakítjuk ki ("az életem
olyan, mint." "ez a problémám hasonlít
ahhoz."), amit az alkotás folyamán többször
felülvizsgálunk és a legjobbra csiszolunk.
Az egyes jelenetek (megoldási pontok,
vagy fázisok) kameraállásait alaposan
megtrevezzük és arra bátorítjuk Önt, hogy
lásson hozzá, készítse el a saját filmjét.
Nincs mitől tartania, hiszen a terv a
" tű a szénakazalban "-elv alapján éppen
megfelelő.
A forgatáshoz használt eszközeink (kameráink,
vagy hívja őket bármiképpen) nevei hasonlóan
játékosak:
mcdonaldizáció, demecdonaldizáció, posztmcdonaldizáció
. Ugye milyen egyszerű?
" megünnepeljük "-kérdésekkel teszteljük,
hogy az "inkubátor-ontológia"
kikerülhet-e a védett övezetből, beválik-e
a mindennapjaiban, fogja-e tudni más területeken,
más problémák kapcsán is hasznosítani,
amit itt tanult, azt a módszert, ahogyan
itt alkotott. Igen, tudni fogja. És ünnepelünk.
Önt ünnepelünk. A siker az Öné.
Coaching díja A
coaching szolgáltatás ára »
1,EGYÉNI,
MAGÁNÉLETI (személyi és családi,
párkapcsolati tanácsadás, terápia, mediáció,
coaching)
Egyéni konzultációk:
Egyéni tanácsadás PhD Dr. Kollár Józseffel:
30.000 Ft/ óra
Egyéni tanácsadás Dr. Kollárné Déri
Krisztivel: 10.000 Ft/ óra (munkaidőben
10-17 óra között)
Egyéni tanácsadás Dr. Kollárné Déri
Krisztivel: 15.000 Ft/ óra (munkaidőn
kívül, 17 óra után és hétvégén)
Egyéni pszichológiai tanácsadás, terápia
pszichológussal: 8.000 Ft/ óra
Párterápia családterápia munkaidőben
(10-17 óra között): 15.000 Ft/ óra
Párterápia családterápia munkaidőn túl
és hétvégén: 20.000 Ft/ óra
Mediáció
2*1 óra előkészítő beszélgetés + 3
óra mediáció (munkaidőben) : 30.000 Ft/
óra
2*1 óra előkészítő beszélgetés + 3
óra mediáció (munkaidőben) : 35.000 Ft/
óra
Mediációs szerződés elkészítése (+ a válási
mediáció teljeskörú ügyintézése) a mediáció
után: 20.000 Ft
Előzetes érdeklődés tanácsadás, terápia,
mediáció irányában: 8.000 Ft/ óra
Bébiszitteri szolgáltatás a tanácsadó
szakember mellett dolgozó képzett bébiszitterrel:
2.000 Ft/óra
Gyermek elhelyezése: igény szerint külön
szobában, tv, játékok, könyvek, rajzolás,
festés, gyurmázás
2, ÜZELTI, BUSINESS
COACHING
Egyéni konzultációk:
Egyéni üzleti tanácsadás, business coaching
PhD Dr. Kollár Józseffel: 50.000 Ft/ óra
Egyéni üzleti tanácsadás, business coaching
tanácsadás Dr. Kollárné Déri Krisztivel:
30.000 Ft/ óra (munkaidőben 10-17 óra
között)
Egyéni üzleti tanácsadás, business coaching
tanácsadás Dr. Kollárné Déri Krisztivel:
35.000 Ft/ óra (munkaidőn kívül, 17 óra
után és hétvégén)
Szervezeti tréningek: feladattól függően
egyedi egyeztetéssel
Mit kell tenni, ha coachingra szeretne jelentkezni?
Elérhetőségek,
konzultációk helyszínei »
Ha coaching szolgálatunkat
óhajtja igénybe venni, mindenekelőtt meg
kell ismerkednünk a problémával. Ezért kérjük
lépjen velünk kapcsolatba telefonon, vagy
e-mailen
.
Mi rövid időn belül visszajelzünk, tájékoztatjuk
a coaching menetéről és felvilágosítást
nyújtunk minden ezzel kapcsolatos, Önt érdeklő
kérdésről.
Forduljanak hozzánk bizalommal!
Időpontegyeztetés
06 70 6313311
Konzultáció helyszíne:
V. ker., Budapest, a Belváros
legszebb sétálóutcájában, a Váci utcában
(kapu: Nyáry P. u. 4., 2. em.)
ifjúsági design felsővezetői
továbbképzés KIM MESH párterápia vezető Kollár
végzés gyermekvédelem házassági mediátorok budapesti
terápiás non-profit Dr mentor időgazdálkodás megcsalás
apasági body önismeret cikkek VII pszichológusok
felkészülés karrier csalás krízis csoportos gyermekelhelyezés
döntésmenedzser akkreditáció kezelő mentalizáció
Association közvetítő évforduló bírság válságkezelés
nyelvi kapcsolat ontológia and gyermekvédelmi
lifelong banki életvezetés lista válás hatósági
tanár pszichiáter skizofrén támogató kriziskezelés
konfliktuskezelés bíróság pszichoterápia minőségi
felügyelet kötelező Déri gyerek coansutation mediation
cikkajánló body kamasz Budapest tudományok per
coaching ügyvéd szexuálterápia menedzser filozófia
döntésmenedzser kezelés szerződéskötés biblioterápia
gyerekvédelmi segítő szexuális pszichiátriai mediáció
válság elfogadott európai EU humántanácsadó műhely
felnőttképzés alapítvány life akkreditált Mediation
patológia házasság Coaching felügyeleti coachok
pszichológus gyász kurzus önmarketing támogatás
thalent házassági folyamatos profit tudományos
keresetlevél sors fórum interim based hűség gyűlés
folyamat egyezségkötés program Iskola ügyelet
business pszichológiai döntéshozatal ügyvédi levél
konfliktus döntésmenedzsment ítélet siker MBA
managerek learning menedzserképzés Kollárné döntés
brand teológiai pszichoterápiás családterápia
vallás közvetítés hűtlenség cikk anyaság felsővezető
reziliencia IRM kreatív gyerekvédelem önismereti
könyv mentoring tolerancia könyv magyar terápia
hatóság leader értekezlet teamcoaching közösség
manager NLP iroda gyermek szülő folyamatcoaching
könyvajánló ülés életvezetési verbális gyorsssegély
segítségnyújtás szektor felkészítő borderline
szellemi közösségi egyesület HR self doktor vezetői
szerződés névjegyzék Krisztina exkluzív team járni
language folyamat executive minőség munka consulting
profitszféra IACM döntésmenedzsment kapcsolatügyeleti
patologikus szünidő nyelvű Akadémia Mentofaktura
éjszakája marketin erőszak modern mediátor therapy
vallási coach of menedzserek kredit végzet egyezség
kreativitás
Dr. Kollár Iskola Budapest, az alapító, PhD Dr. Kollár József hozzájárulásával kialakított szakmai szakértői közösség, mely a Magyar Coachszövetség 2008. tagja, szolgáltatásainak és programjainak képviselője/ Székhely: Hungary, 1102 Kőrösi Csoma S. u. 6.b., 2.em. 24.
A honlap tartalmáért a Magyar Coachszövetség 2008. felelős. A honlap fenntartója: Magyar Coachszövetség Alapítvány (Magyar Coachszövetség 2008.) 01035-2010 számon regisztrált felnőttképzési intézmény
bejegyzés: 15Pk.60175/2008/4. 2008.09.03., adószám: 19335441-1-05
Tel.: +36 70 6313311 | Információ az Iskoláról | coachkepzes@gmail.com Az oldalak tartalma a szellemi tulajdonjogot megillető jogvédelem alatt áll. Tilos másolni, a szöveget részben vagy egészben átalakítani, parafrázisát, értelmezését adni, a szerzők engedélye (PhD Dr. Kollár József kifejezett írásbeli hozzájárulása) nélkül idézni.
A
weboldal megjelenítésével és működésével kapcsolatos kérdéseivel,
problémáival forduljon az oldalakat karbantartó webmester-hez.
shs webdesign
www.erelversoft.hu
custoMMade by eReLverSoft 2012
"Coaching a 21. században."
HR Portál
"Az ELTE Társadalom- és Szervezetpszichológia
Karán végzett 2011. évi felmérés szerint a magyarországi
legismertebb és legnevesebb 60 coach közül 8 a Dr. Kollár
Coaching Iskolacsoportból került ki. Ezt az átütő eredményt
egyetlen másik iskola sem tudta elérni."
"Kollár József különös nyereség a magyar szellemi életben..."
Prof. Pléh Csaba, akadémikus
""... Déri Krisztina jelentős munkát végzett a (...) szervezeti és vezetési kultúra fejlesztése terén."
Prof. Kálmán Erika, intézetigazgató
"Elgondolkodtat, cselekvésre ösztönöz és új utak kipróbálására indít."
Dr. Rusznák Tamás, az Állami Bankfelügyelet exelnöke, egyetemi oktató, a Dr. Kollár Iskola volt hallgatója
"A szakmai minősítéseik is kiválóak. Feltételezésem
szerint az intézményben folyó oktatás nemkülönben... biztosíthatom
arról, hogy nyomon követem eredményeiket, és fejlődésüket,
mert minden tekintetben értéknek tartom azt, amit alkotnak."